◕ جهـــــــــــان نمــا ◕

◕ جهـــــــــــان نمــا ◕
قالب وبلاگ


خلبان یک هواپیمای مسافربری از لحظه تیک آف تا لحظه ای که همه مسافران از هواپیمایش پیاده شوند مسئولیت حفظ جان مسافران را بر عهده دارد. پس منطقی است که اگر هواپیما در یک شرایط اضطراری قرار بگیرد که هواپیما نیازمند به کارگیری تمام مهارت ها و تجارب خلبان خود باشد، صندلی اجکت مسلما خلبان را از تکاپو برای نجات جان مسافران باز خواهد داشت. او بر این باور می ماند که اگر نتوانستم هواپیما را به شرایط عادی برگردانم "اجکت" خواهم کرد و بنابراین همه تلاش خود را برای نجات هواپیما نخواهد کرد. و چه بسا ممکن است بدون اینکه تلاشی انجام دهد خود "اجکت" کرده ومسافران را با یک غول فلزی در آسمان تنها بگذارد.

بنابراین صندلی اجکت و چتری برای خلبان تعبیه نمیشود تا ارزش جان او و همه مسافران به یک اندازه باشد. یا همه نجات میابند و یا همه به اتفاق خلبان سقوطی مرگبار را تجربه میکنند.
...

پس اگر درون هواپیمایی نشسته اید و فکر می کنید هواپیما شرایط استانداردی ندارد به این فکر کنید که خلبان هم درون همان هواپیما نشسته و او هم مثل شما چتر نجات ندارد. از پرواز لذت ببرید و هیجان و پویایی را با ترس عوض نکنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: علمیجالب انگیزجالب و آموزنده
[ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 20:20 ] [ کیان ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم وزجان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران اول به دام آرم ترا و آنگه گرفتارت شوم
نويسندگان

دریافت كد ساعت